torstai 15. marraskuuta 2012

Salaperäisiä operaatioita ;)

Olen tilannut miehelleni netistä yhden tositosi superkivan yllärin jouluksi ja tilaukseni jälkeen olen joka päivä odottanut postia ja vahtinut, ettei mieheni nää posteja ennen minua. Tilasin tuotteen viikonloppuna ja kaksi viikkoa piti kestää toimituksessa, mutta se tuli jo tänään!! Ja sattumalta olin ensimmäisenä nappaamassa postit, joten nyt voi taas elää stressaamatta ;)

Rakastan yllättää ihmisiä, joten joulu on mitä parasta aikaa keksiä salaperäisiä juttuja. Olen aika mestari keksimään aina selityksiä kaikelle oudolle toiminnalleni ja mieheni myös uskoo kyllä ihan kaiken! Onneksi suhteemme on hyvällä pohjalla, niin miehen ei tarvitse epäillä mitään kun jatkuvasti teen kaikkea salaista ja saan posteja, joita mies ei saa nähdä :D

Olis mukavaa kuulla, jos muilla on vastaavia tilanteita jouluisin!

2 kommenttia:

  1. Minä käyttäydyn ihan samoin, salailen ja olen mystinen. Mies ihmettelee hetken, mutta nielee sitten kaikki selitykset, joita annan. Kun postista tulee paketti, voin aina sanoa, että siellä on askartelutarvikkeita, koska mies tietää hulluuteni askerteluun :D

    VastaaPoista
  2. Hahaha, ihanaa kuulla että muutkin toimii joulun alla mystisesti :) Onneksi miehet ei yleensä omaa ihan niin uteliasta luonnetta, kuin naiset, joten päästään aika helpolla :D

    VastaaPoista